Felanmälan & jour
Mofast arbetar tillsammans med Triennium(numera Alltime) och Tekab när det gäller fastighetsskötsel. Fastighetsskötarna ronderar er fastighet en gång i veckan. Ni är välkomna att ställa frågor och komma med synpunkter när ni ser fastighetsskötarna.
Felanmälan bostad
Felanmälan Södertälje
Som hyresgäst bosatt i Södertälje väljer du fliken “Södertälje” under rubriken “Stad”. Kom ihåg att fylla i alla fälten och försök beskriva ditt ärende så noggrant som möjligt.
Ivarbo Södertälje:
Fastighetsskötare kontor
Adress: Fornhöjdsvägen 78, 152 58 Södertälje
Telefon: 08-408 952 00
Mail: felanmalan@ivarbo.se
Mottagning för hyresgäster: Tisdagar 8.00–11.00. Övrig tid enligt överenskommet.
Felanmälan Uppsala & Flen
Som hyresgäst bosatt i Uppsala eller Flen väljer du fliken “Uppsala” eller “Flen” under rubriken “Stad”. Kom ihåg att fylla i alla fälten och försök beskriva ditt ärende så noggrant som möjligt.
Kontakt Triennium(Alltime) Uppsala & Flen:
Telefon: 026-14 55 80
Mail: felanmalan@triennium.se
Felanmälan Stockholm
Som hyresgäst bosatt på Pelargatan 15 hittar du all information på Tekabs hemsida och du kan genomföra felanmälningar på deras hemsida via länken nedan:
Kontakt Tekab
Telefon: 08-640 10 00
https://www.tekab.org/felanmalan
Läs mer på informationsanslagen i trapphusen. Normalt åtgärdas fel vid nästkommande besök alternativ efter överenskommelse med er som hyresgäst. Akuta ärenden åtgärdas snarast möjligt.